Известие

Collapse
No announcement yet.

За маркуча на карт. газове...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За маркуча на карт. газове...

    ....или както там се нарича.......и който влиза в тръбата за въздуха преди дросела, и е преди дебитомера - въпроса ми е следния - какво влияние ще окаже на работата на двг и дебитомер ако го махна оттам, запуша дупката, а на самия маркуч сложа друг филтър за да си смуче пак нормалтно - даже мога да го навра в кутията преди дебитомера за да смуче паралелно.......когато го запуша се образува як вакуум и се получава след 6-7 сек нещо като виене на триеща се пластмаса, или нещо подобно......интересува ме какво точно му е предназначението му - някой ми казва че оттам смуче, друг че трябва да духа, в крайна сметка мисля че смуче, на Мареата беше така, мисля че и тука е подобно.....и ако смуче къде отива тоя въздух и не влияе ли това на дебитомера който би трябвало да подава сигнал на екуто за влизащия въздух, а част от него така или иначе отива другаде.....
    Мисля да го изкарам за малко и да покарам така и да видя има ли отражение на разхода, мощноста и прочее.....
    Мнения....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Така понеже ме обвиняват че се заяждам обяснявам. Въпреки че вече има такава тема на ОЕМ и Novachev вече е писал супер подробно по нея и ти препоръчвам да си я прочетеш.
    Говоря за малкия маркуч между дросела и дебитомера. Това е байпас на дросела. Оттам минава въздуха когато колата е на тихи обороти(празен ход, не подаваш газ). Не трябва да го вадиш да си смуче свободно защото така засмукания въздух няма да бъде отчетен от дебитомера. За чий ти е да го вадиш?
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      Ми аз затва питам бре - за да знам......когато съм наясно какво става с нещо аз знам какво му е предназначението, и до какво можа да доведе промяната му.....
      Ще гледам да я намеря тая тема....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
        Ми аз затва питам бре - за да знам......когато съм наясно какво става с нещо аз знам какво му е предназначението, и до какво можа да доведе промяната му.....
        Ще гледам да я намеря тая тема....
        Ами няма нужда да я търсиш. Той човека ти обесни. Когато не натискаш педала на гаста клапата е затворена и дефакто не минава въздух през нея. Този маркуч е не преди а след дебитомера. През него влиза въздух под капака на клапаните и от там през друг мъркуч влиза в колекторите след дроселовата клапа. Той служи и за отработване на маслените пари. На някои коли са изнесени из под колата, на други влизат както при алфата с екологична гледна точка. Е те това е.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment

        Working...
        X